Spenótos-currys tészta

Az egész délelőttöt elszúrtam a papírok rendszerezésével, majd mikor végeztem, ráébredtem, hogy először is elmúlott dél, másodszor, farkas éhes vagyok. Oké, de mit főzzek, ami gyorsan elkészül?
Átforgattam a kamrát és egy kis fantáziával ez lett belőle. Gyorsan kész van, és nagyon-nagyon finom.

Hozzávalók:

450g mirelit zöldség (nálam brokkoli, karfiol, répa)
400g mirelit spenót
400ml sűrű kókusztej

2tk. kakukkfű,
2tk. bazsalikom,
2tk. curry,
1tk. őrölt chili,
2tk. őrölt fokhagyma,
2ek. sörélesztőpehely,
1ek. sűrített paradicsom

Elkészítése:

A tésztának vizet forraltam és a csomagoláson feltüntetett idő alatt kifőztem.
A zöldségeket egy wok serpenyőben kevés vízzel megpároltam, majd a fűszerekkel megszórtam. Hozzáöntöttem a kókusztejet és a sűrített paradicsomot majd pár percig mérsékelt tűzön rotyogtattam. végül belekevertem a sörélesztőpelyhet és a tésztát is.
Jó étvágyat! 😋


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

gombás ragu, krémes polentával és pirított kellel

Azt élvezem legjobban a vegán étkezésben, hogy az ízek kavalkádja az ételekben szinte határtalan. Soha életemben ilyen változatosan nem et...